Cause you're the fire...

Imorn far jag ner till Stockholm en snabbis för att jobba lite med uppsatsen. Kommer hem hit till Umeå på fredagkväll efter några timmar på en buss. Det blir bra det, jag har ju min lilla dator och en massa böcker att läsa.
Tänkte också försöka smyga in lite under intervjuerna att jag gärna skulle vilja jobba på ett museum i Sthlm i sommar. Har ju faktiskt redan skickat CV till Etnografiska och det vore en dröm att jobba där. Och jag fick ju den coolaste praktikplatsen ever så lite tur verkar det som att jag har i alla fall :) Håller tummarna!

Jag ville bara lägga in en bild för jag tycker att inläggen blir roligare att läsa då så här är en liten bild:

Är det någon som har lust att bjussa på en weekend i New York?!? :p


Nu ska jag göra kväll, klockan ringer 7 imorn...
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vill oxå till NY, men det är ju det där med pengar.. Varför ska man alltid styras efter det.

2009-03-04 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback