You are my last, my first...

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Saknaden är stor nu och jag har gråten i halsen. Jag har träffat min stora kärlek. I Sydafrika av alla atällen... Det gör ont men samtidigt får det mig att må så bra när jag pratar med honom. Han får mig att känna mig behövd, att känna mig uppskattad. Han får mig att känna mig trygg och glad. Jag är så kär!




Nu ska jag skriva om dagen och inte uttråka alla med kärleksdravel.
Idag var det dags för redovisning i skolan av praktiken. Det var jag, Emma, Henke, Micka, Peter, Sofia, Ulrika och Erika som skulle redovisa idag. Det gick bra för alla och det var faktiskt väldigt intressant att höra andra studenter prata om sina praktiker. Synd att man inte kunnat umgås med Peter mer för han verkar som en snäll person.

När vi kom hem på eftermiddagen bjöd jag Micka på en pizza. Mycket gott :) Sen var båda helt slut så vi låg och glodde ett tag. Nu är det sommarlov surru och då kan man göra vad man vill.



Vid halv 8 vart det kubb utanför Emma coh Erik med nästan hela gänget. Det känns overkligt att vi om ett tag kommer att spridas med vinden över landet. Det känns lite sorgligt för jag kommer att sakna den härliga gemenskap vi har och jag är rädd. Rädd för att vi ska tappa kontakten och det vill jag verkligen inte för dessa människor betyder så otroligt mkt för mig.

Nu har Anna varit hemma hos Micka och vi har pratat och druckit varm choklad. Myysigt! Jag trivs med att vara roommate och det bådar gott inför framtiden. Jag längtar till jag får möblera mitt lilla rum i Nynäs precis som jag vill. Tills jag kan komma in i en egen lägenhet. Tills maten i kylen är det vi vill ha. Tills....

Nu ska jag zappa från Lost och tänka lite...

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ååh, nu är jag nyfiken. Ser fram emot att höra allt om denna kille :D

Postat av: Jennie

Du vet att du har mkt att berätta när du kommer hem!! Vi ses på fredag!! Tjoho!! =)

2009-06-03 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback