Dagarna flyter ihop!

Sitter ute på balkongen. Solen har gått bakon huset och ibland blåser det kallt men jag har ingen lust att sätta mig inne i lägenheten så då får man sätta på sig mer kläder surru...

Igår när jag och Elin kom hem från stan var vi ju som sagt ganska sega. Men vi fick i allla fall våra numrerade kondomer från kondom08 ;) Jag har nummer 44977 for your info :p Som sagt blev det mest sexig shopping för Emma och Elin men även jag kom hem med lite godsaker som strumpor och trosor och solskydd. Ha! Satte oss i Kungsan och pratade/glodde/åt lunch/solade ett tag.



Efter det vart det tåg hem. Väl i Nynäs slappade vi innan vi mötte upp Emelie nere i hamnen för att äta mat.
Men där var det tydligen moln även fast det inte var det hemma så vi gick hem till Emelie istället för att spela minigolf. Träffade hennes gulliga katt och fikade te. Jag blev btw dödsförälskad i hennes lägenhet! Sååå fin och en perfekt etta! Hemma vart det slapp vid TVn/datorn och lite chips och dipp. Mitt huvud gjorde ont så jag skulle gå och lägga mig men efter Skypande med Jimmy så vart allt bättre :)

Idag då?
Tvätt imorse, ringt om jobb, pratat pengar, vart på gyn, blivit glad, handlat och suttit på balkongen. Snart är det dags att fixa mat. Blir kyckling i Creme Fraiche Franska Örter men paprika och zucchin med pastai. Sen ska jag träffa tjejerna nere i hamnen. Kulkulkulkul med massa prat och roliga tjejer. Det är kul att träffas så nu när man tyvärr har börjat sina liv på lite olika håll eller i alla fall med olika scheman. Tjejkväll snart?!?!

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback