Home

Nu ligger jag i mitt rum, msn:ar lite och slappar vid datorn.

Idag har jag som sagt varit i stan för att träffa Melanie.
Det var supertrevligt! Först var vi på Hallwylska för att se en utställning om aftonklänningar. De fanns både fina och mindre fina och både jag och Mel kunde välja ut våra favvo. Melanie valde en som Audrey Hepburn haft, mkt gullig, mkt Mel :) Efter det gick vi till Kungsan och åt mat på restaurangen där... Vad den nu heter :p Blev macka men pommes (och mayo!! ) för min del.. Sen efter det visade Melanie hur man tar sig till Söder, gående... Haha, jag som typ kommer härifrån har ingen koll.. Men jag har aldrig sagt att min Sthlms kännedom är bra och man lär sig alltid nåt :p Sen blev det en kaffe på Medborgarplatsen innan vi for åt olika håll med pendeln... Det var hur som en mkt trevlig dag och jag ser fram emot fler sånna :)




Kändes lite vuxet att gå hem hit från tåget.. Att inte gå av i Ösmo... Komma in i mitt och Elins hem.. Mysigt!






Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2009-06-09 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback