I hope you feel the same way to...

Nu har jag kommit hem och det har lugnat sig lite så nu orkar jag skriva lite blogg.

Bussresan ner till Sthlm gick bra den fast den första chaffisen var lite läskigt :p I alla fall är det bra att ha en laptop som jag kunde häva fram och Skypa lite så att resan gick liiiite snabbare.
På fredag morgon var jag nere i Nynäs och hämtade min nyckel till fina lägenheten. Den for jag hem till mamma och pappa för att slappa, ringa en himla massa samtal och bara vara. Sedan kom bror och flickvän hem och sen blev det Magnus studentmottagning, Kul kul :)

Lilla Magnus är student



Idag ska jag ner till Nynäs och sova första natten i lägenheten efter lite vin, räkor och ost med tjejerna.


Nu blir det lite lunchaktigt...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah vad kul Elin! Första natten i lägenheten! :)

2009-06-06 @ 14:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback