Trevlig förmiddag


Idag är det sol.
Kanske inte så jättevarmt men det gör ingenting för man kan vara ute i alla fall. Nu sitter jag på balkongen och skriver. Hur mkt har jag inte saknat att bara kunna öppna en dörr och sedan vara ute i det fria?!?! Hela mitt liv har vi haft en trädgård som alltid har varit tillgänglig. Så flyttade jag upp till Umeå och utan en egen balkong blev allt lite mer komplicerat. Även fast vi satt ute dagarna då det var fint hade man inte chansen att bara sätta sig ute med frukosten, ofixad i ens PJ... Men men, nog om det... Jag njuter i alla fall :)

Har varit hemmafru idag vill jag lova. Efter att jag vaknat, ätit frukost och slappat till 11 blev det dammsugning av näst intill hela lägenheten(måste kolla upp dammsugaren btw som suger ganska dåligt), diskning av disken som stod i köket och sedan en dusch. Effter det gick jag ner till centrum, lämnade in ett CV, tittade lite på Lindex och sedan handlade jag lite på Konsum. Bland annat en sån där grej man har till all skit som hamnar i slasken... :p

Så nu sitter jag här och funderar vad jag ska koka ihop till lunch. Det blir nog köttbullar skulle jag tro. Och potatissallad? Jaja...
Later!

Kommentarer
Postat av: Emma

En Slaskrensare! Har hört att det var en karl från Jukkasjärvi som kom på't..



Underbart att såsa på lite hemma och bara göra sånt som faller en in. Jag tvättade och slängde massor av skit som jag och erik har samlat på oss sedan i höstas. Jätteskönt att det är gjort nu! :)



Kram!

2009-06-17 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback