This is...

Nu är jag officiellt Nynäsbo och jag kommer trivas som fisken i vattnet här :)
Nu håller jag på att fixa massa efter att mamma och pappa varit nere med saker här. Nu fattar bara lite saker så det är lugnt.. Men shit vad grejjer!! Jag orkar inte så då satte jag mig här...

Igår var det mysig kväll med de fyra Ena
. Vin, ost, jordgubbar och gott... Elin hade manligt besök, jag var slutkörd och gick och la mig och Emma och Emelie gick hem till sig.. Trevlig kväll och perfekt invigning av lyan :)

Idag då? Uppackninng, röstning i EU-valet, Skypande med J och slapp. Trevliga grannar här som vi fick mat av.. Nu är jag bara så himla nojjig över pengar. Men det ordnar sig...
Nu ska jag ta igen mig och packa upp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback