Sommar?!?!

Nu är det så att jag har visst råkat bränna mig rätt mycket på hela ryggen och baksidan av benen. Det är inte skönt vill jag lova! Och jag som brukar vara så försiktig och smörja in mig tänkte att "den svenska solen är ju inte så stark och en och en halv timme i solen är väl inget". Tji fick jag och nu bränner det på hela ryggen :/

Idag har vi varit inne i stan och jiddrat runt lite så nu är både Elin och jag helt slut.
Igår blev det som sagt solning i Nicksta sen kom min familj hit med fika etc. och det roade vi oss med en stund innan vi var bjudna till Elins föräldrar för grillmiddag. Elin tvättade bilen och jag tog igen mig efter dagens bränna (det tar på hela kroppen, nu är nacken min helt stel :/).

Blev inget dopp men vi kände i alla fall på vattnet :)

Nu ska jag hoppa in i dushen...

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Elin igen! Vill du få hudcanser eller? Har för mig att någon gjorde samma misstag förra sommaren när vi solade utanför fysikgränd...det kanske inte var du men ändå! Farligt! Låter som du hade en underbar midsommar också. Eterrätten såg underbart god ut :) Nu har jag blivit inspirerad och planerar en rabarberpaj imorgon. Synd att ni inte bor här längre så ni kunde få smaka. En annan gång. Kram!

2009-06-22 @ 21:59:03
Postat av: Randy

Åh vad härlig bild =)

Postat av: Elin

Haha Emma, det kommer jag faktiskt inte alls ihåg! Men jag lovar att skärpa mig!!! :)

Ja, visst var efterrätten fin?! Blir impad av syster jag.. Och god var den också.. Åh, vad gott med rabarberpaj!!! Verkligen en annan gång! :) Vad hade ni för er på midsommar då?

Kramkram

2009-06-23 @ 08:42:07
URL: http://ailien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback