Midsummer

Nu är det söndag och min lördag var deppig. Men nu är det en ny dag och jag är fit for fight igen... Jag älskar att vara roomie med sin bästa vän... Plus att kommentarerr i bloggen från lika bra vänner värmer, oavsett vad de handlar om.

Nu ska jag ta och berätta om min midsommar.
Jag vaknade när jag vaknade och Elin for till sina föräldrar. Jag packade mina saker och tog bussen hemhem. Där var jag ensam eftersom resten av familjen var på Grönan och körde femkamp med en liten grupp Janssons. Tog det lugnt hemma, det regnade och jag åt mammas hemgjorda pizza och tittade på Vänner. Sen kom alla hem hit och mat började planeras. Eftersom vi inte ätit sillunch blev det det till förrätt, grill till huvudrätt och en fantastisk glassbomb signerad syster till efterrätt.




Såå fin och så god :D

Sen blev det kaffe i soffan och som traditionen säger när vi är tillsammans med Janssons även ett sällskapsspel. Ikväll blev det Rappa Kalja. Jag tycker om det spelet. Vet ni att OLM är ett groddjur från Balkanhalvön och att APKÄRLEK är föräldrars blinda kärlek till sina barn.. Nu vet ni :p

Vid 12 gick vi och la oss. Jag har ju en gästsäng nu och gissa om den var hård! Fick ligga på magen för att stängerna inte skulle kännas igenom. Jaja, sen dagen efter vart det frukost, prommis och Sorundatårta :)

Inte någon dans runt en midsommarstång för mig inte men det gör inget...





Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så himla gullig Elin!

2009-06-21 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback