Middag och glass

Nu sitter jag ensam hemma i lägenheten efter att Elin har åkt till Eskilstuna på äventyr. Igår var jag också själv så jag for hem till familjen för lite middag och fika. Alltid lika mysigt :) Vi satt ute, solen sken och när jag for hem var det fortfarande 20 grader ute...

I tisdagskväll träffade jag som sagt tjejerna i hamnen för lite glas och skvaller.
Eftersom lilla Jack vart lite orolig beslutade vi oss för att ta en liten prommis runt Svandammen. Det var trevlig att träffas igen och jag ser fram emot tjejmiddag och namnfest :)

 
  Glassen var god med chokladdopp men ack så kletig. Hade glass över hela mig! Tror att det blir strössel nästa gång :p












Ja, nu börjar dagen med att borsta tänderna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback