Lets have some fun...

Skulle kopiera från min sambos blogg men sen kom jag på att det verkligen inte är jag att skriva så så jag tror att jag tar och enbart kopierar en del för Elin är bäst på att berätta saker. Men jag är ju trots allt lite pryd av mig.. Eller i alla fall mer pryd än vissa andra :p


Såhär kan det se ut en söndagskväll i min å Elins lya
:

Emma kommer över, vi tre knatar ner till Konsum, inhandlar lite bröd & chips, knatar hem igen å äter upp chipsen å gör aiolimackor, Emma & jag dricker upp vinet som råkade bli över från kvällen innan, blir lagom salongis å får för oss att dricka öl. Ungefär då får vi onda blickar från Fernström men hon smälter ganska fort när vi börjar kolla EMD-videos :D Elin glider in på sitt rum för att ha en private dejt å jag och Emma lägger oss i min säng å snackar erövringar haha. Vid elva-halv tolv ska hon gå hem å då ser vi att Elin fortfarande är vaken, jag knackar, öppnar dörren försiktigt å ba "Eeelin, är du fortfarande vaken.." och chocken från hennes sida var TOTAL hahahaha :D






Nu ska jag söka jobb jag... Vuxen som jag är ;p



Kommentarer
Postat av: Elin

Jo TJENA att du är pryd Elin, det såg inte ut så igår!! Hahaha :D Jag kanske borde skriva in resten här som en kommentar, hehe

2009-06-08 @ 12:07:47
Postat av: Elin

Och förresten, jag kan också vara pryd, FAKTISKT. När jag sover. Typ

2009-06-08 @ 12:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback