Leave time to wake...

Nu sitter jag vid köksbordet och är klar. Idag ska jag in till Sthlm och träffa Mélanie :) Så ska vi se historiska aftonklänningar och umgås. Det ska bli härligt. Skönt att komma ut ur lägenheten oxå för även om jag trivs tycker jag att det är skönt att göra saker oxå.

Som att jobba. Men jag försöker få något. Om det är någon som har ett ledigt jobb eller känner någon som behöver hjälp är det bara att slå en pling till mig. :)

Juste, jag ska berätta om Sydafrika oxå!! Men faktiskt har jag inte haft tid ännu. Jag lovar att det ska komma upp innan veckan är slut. Så länge får ni nöja er med en bild, en av de finaste bilderna jag lyckades ta med min kamera.

Klockan är 08.00 i Cape Town, jag står på "Sikululekele" påväg till ön:



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback