Idag har det varit torsdag

Usch, idag har det regnat hela dagen igen.  Nu sitter jag och Elin i TV-rummet och sitter framför varsin dator och flipprar. Jag försöker förjäves fixa ett lösen till det här himla Mxit. Mxit är typ som MSN fast på mobilen och det blir billigare att sms ner till Sydafrika då.. Men det funkar för allt i världen inte så nu har jag mailat supporten och hoppas för min ekonomis skull att det fungerar snart. Aja, i alla fall har jag, Elin och Emelie ätit kebabtallrik och vi har tvättat vår tvätt.

Imorgon är det midsommar. Förhoppningsvis blir vädret bättre tills dess. Elin ska till sina föräldrar och jag åker hem till mina för lite grill med Janssons. Mysigt mysigt! Sen ska jag sova där också.. Det var ett tag sedan.

Näe, nu är jag trött faktiskt så nu får det vara slut för nu..




Lägger in en bild tagen från perrongen här utanför. Så himla fint! Det är otroligt att det ändå är "stan"!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, ser jättemysigt ut. :)



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

Om det finns någon liten tjänst jag kan göra dig i gengäld, så är det bara att säga till!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-06-20 @ 17:02:22
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback