From the bottom of my heart...

Man blir deppig och seg när det regnar ute. Och nu regnar det ute... Jag älskar svensk sommar, det gör jag men jag kan inte rå för att jag blir lite anti när det är grått ute... Tyvärr. Usch och fy...
Förmiddagen har ägnats åt lite städ, jobbletande (som btw tar kålen på mig!), fixande och så har jag dushat oxå...Och lyssnat på musik och sjungit med. Hellre än bra kanske men jag tycker om att skråla :p I alla fall när jag är själv...
Förresten har man ju visst fått vara med på bild i en blogg på Finest.se. Ja, jag säger då det.. Dådetdådet...






Har just pratade med my man ett litet tag på Skype. Lunchdate surru.
Nu sitter jag med gråten i halsen och saknar han som in i vassen. Det är inte meningen att man ska sitta själv när vädret är som detta. Det är nog aldrig meningen att man ska vara ifrån sin man?!?!





Nu vart detta ett spretigt inlägg men sån är jag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback