Det regnar här i Nynäshamn

Ute regnar det som bara den! Men jag klagar inte förutom att mitt hår blir som ett enda ruffs när det regnar men det är det ju nästan alltid så det är ganska lugnt. Imorse var jag på Ungdomsmottagningen och det gick väl okej. Jag blir bara så less att det inte bara funkar. Att det alltid är nåt himla problem med mig!! Jaja, men sånt är livet och det är väl inte så mkt att göra än att göra det bästa av situationen. Och det vet jag att jag göra så. All good...

Sitter och lyssnar på musik och packar lite smått. Vid 13 far jag in med tåget, möter upp syskonen och flickvän. Vi ska hälsa på farmor på Söder. Sen ska vi upp till Sundsvall. Mormor har nämligen 80-årsfest imorgon. Det får mig att tänka. Tiden går så fort att det inte är sant. Det var ju igår hon fyllde 70 ju! Det finns så mycket man vill hinna med, eller i alla fall jag, och det gäller att inte ligga på latsidan. Men det bra är ju at min mormor fortfarande reser och hittar på saker och förhoppningsvis har man väl oxå 60 år + att hinna med allt man vill göra...


Vi höres på söndag kväll hurrni!
Trevlig helg och så håller vi tummarna för att det slutar regna och att solen tittar fram och det blir varmare...


Kommentarer
Postat av: Mickan

Ungdomsmottagningen i Nynäs är värdelös! Jag har haft problem hur länge som helst och dom sa bara "ja men det kan vara så... blablabla" men till slut så fick jag komma till Nynäs sjukhus gyn istället. Dom är HUR BRA SOM HELST där! Alltid glada och trevliga och har hjälpt mig mer än ungdomsmottagningen någonsin gjort..

Postat av: Mikaela

Det kommer att lösa sig Elin!



Men hur länge är du i Sundsvall?!?! KRAM!

2009-06-12 @ 16:06:18
Postat av: Emma

Inte är det problem med dig heller! Måste vara du som inbillar dig :) ;)Det regnar här också och är tråkigt grått på himlen. Hoppas du hade kul i Sundsvall!

Kram!

2009-06-14 @ 18:59:20
Postat av: Elin

Det kommer det säkerligen att göra!! :)

Jag har nu kommit hem, smsade till dig Micka. Det var otroligt hektiskt dock men trevligt.. Tror att jag kommer till Sundsvall senare i sommar oxå :)

2009-06-15 @ 11:16:20
URL: http://ailien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback