Det är mina drömmar vävda av...

Nu har jag kommit upp till Umeå. Det är sommar här. Just nu bor jag hos Micka och det är trevligt... Idag ska vi nog ta oss ut i solen, läsa lite praktikrapporter och snacka en massa. Igår träffade jag alla kära igen (utom Emma och Erik men det kanske blir idag?!?! :)). Det var trevligt! Vi har så mkt att prata om..Och en glass i solen är ju aldrg fel...

I lördags var jag nere i Nynäs och tittade till min och Elins lägenhet. Så himla fin var den och jag vet att jag kommer att trivas där. Måste bara få upp lite på väggarna så att det inte ekar så där tomt... I helgen blir det eventuellt inflyttning för mig :) Sen blir det fest!

Sen måste ju jag packa och bestämma hur jag ska fara hem också men det är en annan femma...





I left a big piece of my heart in Cape Town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback