Dagar

Okej, nu var det ett tag sen jag bloggade men solen tar helt enkelt musten ur en. Är trött på att solen nu faktiskt och även om man är inne blir man seg som en geting i den gassande solen. Jag tänkte berätta lite snabbt vad som har hänt i mitt lilla liv sen sist...

Lördag:
Var på Rosendals Trädgård med farmor och familjen. Det var hur varmt som helst och hur fina blommor som helst. Tog massa bilder men jag har inte laddat upp de ännu på datorn så... Fick ett samtal om jobb på kiosken på kvällen och efter ett otroligt stressande från staden så hann jag i tid. Jobb 17.30-21 och sedan i säng.

Söndag:
Jobb på kiosken 8-12. Lunch med Jennie i hamnen i några varma timmar <3. Jobb 17.30 - 21. Sovasovasova!

Måndag:
Var så slö idag och jag satt inne och fixade lite vid datorn. Läste lite och sen kom Elin hem. Sen blev det årets första dopp i Hamnvik tsm med Emelie. Och jag som trodde att jag var seg doppade mig först av alla tre! Det var hur skönt som helst :) Kom hem och åt Fish and Chips innan jag gick till sängs.

Idag ska jag till Handen på jobbhunt igen. Nu ska jag borsta gaddarna.
Bilder kommer när jag har ork att ladda över dom, det är ju så jobbigt :p


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ladda inte upp fel bilder bara ;P Haha :D

2009-06-30 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback