Always

Idag har det varit en seg dag. Efter det att vi vaknat och käkat frukost gick jag ner och packade om lite lådor. Gick snabbt och bra :) Nu har jag lagt över massa saker i väskan min och en låda har jag tagit till Adam för att han ska ta med den till Uppsala. Lämnar två lådor här så länge... Det är bra det, det funkar allt bra...
Sen är det dom där himla pengarna i sommar men det ordnar sig på ett eller annat sätt...

I alla fall har vi vart på stan och slappat lite. Ätit middag, spelat kubb och Skypat...

Nu ska jag Skype lite till with my man....
Nattinati

Kommentarer
Postat av: Elin

Ah jag vet det Elin och du vet att jag tycker samma sak när det gäller dig och allt som händer nu!



Och jaa, jag längtar med! Imoooorn ! :D <3



(Haha javisst var rubriken bra?! Haha)

2009-06-04 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback