Who is it?

Godmorgon!
Som vanilgt vaknar jag tidigt när jag har haft kul kvällen innan så nu har jag varit uppe en timme redan.

Igår var det Jacks namnfest. Det var supermysigt och Jack verkar så himla snäll. Familjen fick jättefina presenter och jag hoppas att de kan glädjas åt det jag och Elin gav också...;)

Söta Jack, stora killen...

Kom hem en snabbis för att senare röra mig ut till Muskö för fest. Det var ju Musköloppet igår och då blir det ju fest i öltält och med musik :) Satt först hemma hos Linnéa och pratade och så.

Tjejorna...
Tack till Dennis som agerade fotograf :)


Sen begav vi oss bort till tälten. Var nog den roligaste prommenaden på länge tror jag. Kom fram och efter lite införskaffande av dricka gick vi och dansade hela natten lång... Nu är jag helt slut i halsen men det var det värt alla gånger! Skulle sova där med när snälle Nas skulle komma och hämta Mickan och Jenni så åkte jag och Jessice med... Skönt att sova i egen säng...

Toppendag!

Nu ska jag göra.... ?



Kommentarer
Postat av: Mickan

Tack för en grym kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback