We are...

Igår kom syster för att sova över. Mamma och pappa sjutsade henne och de passade på att ta med sig lite saker så nu har jag gardiner och en stol i mitt rum :)

Jag och syster for och handlade lite sedan åkte vi hem och lagade köttfärssås och spagetti med tatziki och avo och tomat till. Var en mkt god måltid. Vi slappade framför TVn och kollade lite på Message in a bottle. Eller jag såg den lite halvt eftersom jag satt och pratade med James samtidigt. I alla fall slutade filmen oväntat och det var väl inte min favvo kanske... Sen gick jag och syster och la oss och pratade ett bra tag innan vi sa God Natt.

Imorse hade Elin farit till jobbet och vi tog en lång frukost. Efter det fixade vi oss och tog en prommis i det gråa vädret till Kvantum där vi hyrde Babel som vi tittade på när vi kom hem. Jobbig film, man satt på helspänn hela tiden! Lite speciell film så, lite komplicerad men den var bra... Efter filmen var det att laga mat till Elin kom hem sen for syster hem med bror som hämtade henne :) Trevligt att ha älskade syster på besök :)




Nu sitter både jag och Elin och datanördar vi köksbordet medan vi äter mackor. Ska kanske kolla på MJ minnesstunden sen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

prepare yourself för våldgästning när terminen börjar! ;D<3

2009-07-08 @ 23:01:50
Postat av: nelly

oj glömde skriva namn :P

2009-07-08 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback