MJ

Godmorgon!

Igår såg jag MJs minnestund på TV4. Och jag blev så rörd. Usch, det gjorde så ont i en när hans dotter pratade.
Men jag blev också lite fundersam? Hur många satt och kollade på denna minnesstund som för bara någon vecka sedan tyckte att Michael var otroligt konstig och sjuk. Nu på senare år har det nästan varit lite tabu att lyssna på MJ, det har i alla fall jag känt. Men nu, nu är det helt okej att spela hans fantastiska musik på hög nivå... Konstigt. Jag kommer i alla fall att fortsätta spela Dirty Diana, Man in the Mirror, They dont care about us och massa annan bra musik långt efter att hysterin har lagt sig...

Förövrigt blev jag besviken på Jennifer Hudsons tolkning av Will you be there, John Mayer gjorde inte rättvisa åt Human Nature, talenl var rörande och brödernas kläder var stiliga,
Men det spelar ingen roll för det var fint ändå.

Kommentarer
Postat av: nelly

oh jag grät massa :'( pinsamt dåliga kommentatorer dock... :S

2009-07-08 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback