Jag är omringad av folk jag älskar...

Här sitter jag på balkongen och bloggar. Det är varmt ute och även om jag sitter i skuggan svettas jag... Jennie har varit här och vi har snackat en himla massa skit. Tycker om :) Hoppas hoppas att vi hinner träffas mkt mer nu när båda är här i Sthlmstrakten :)

Igår vart det lite spontant så att jag åkte till Stockholm för att hänga med Emma. Vi gick runt lite och tittade i affärer. Sedan köpte vi med oss potatissallad, grillad kyckling, tomater och bröd och satte oss vi Plattan och käkade lunch. Så gott! Efter det gick vi mot Strandvägen och vi beslutade oss för att gå på Nordiska Museet. Mycket samma utställningar men några nya om bröllop, Proggens affischer (tänkte på dig då Henke :)) och Fair Fashion. Var okej utställningar men tyvärr är byggnaden inte så bra...Hursom blev det en glass på tillbakavägen innan vi fick skynda till tåget, Emma till Huddinge, jag mot Nynäs... Var en mkt bra dag med min favvo EmmaZabina.








Och så blev det ersättningsbuss i VH, som vanligt. Men som tur var hade Elin fixat mat när jag kom hem, lax och potatis.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart vi hinner det!! Nu har vi all tid i världen!! Ha det så gott uppe i Sundsvall nu! Puss på dig!

2009-07-18 @ 00:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback