Idag

Det vart visst inge solande idag eftersom det nästan precis när jag publicerat de andra inlägget började ösa ner regn. Jahaja. Det blev en innedag framför TVn och Sex and the City. Inte fy skam det heller.

Sen fick jag tid till att prata med my man på Skype också innan det blev något fel och det bröts. Jag saknar honom så mycket att det gör ont. Tårarna bestämmer sig för att sippra fram där jag ligger helt ensam i sängen. Jag önskar att han var här och kunde dela de svenska sommarkvällarna med mig, kura ihop i soffan när det regnar, smörja in ryggen med solkräm när det är soligt, ge mig en kram när jag känner mig deppig, sitta på balkongen och avnjuta frukost, pussa mina läppar och få tårarna att försvinna, få mig att skratta och dra handen genom hans hår. Bara vara här..

Usch, jag tror jag slutar här innan det blir ännu jobbigare....

Kommentarer
Postat av: Elin

Håll ut Elin, den som väntar på nåt gott... :)

2009-07-03 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback