Helg

Har varit hemma hos mamma och pappa och syster och bror sen i lördags eftermiddag efter jobbet.
Jobbet gick bra, jobbade med Jessica också och då går tiden lite fortare. For sedan till huset, det blev tacos som är såååå gott. Sov där på en säng där madrassen nu äntligen har blivit utbytt så att jag fick sova ordentligt.

Söndagen har bara spenderats slappande. Syster bakade och jag höll henne sällis. Morotskaka vart det :) Under tiden lyssnade vi på Diggilistan i P3. Var många MJ låtar så klart. Bäst <3. Finns det någon som hade låtar som handlade om något så vanligt i låtvärlden som kärlek för att i nästa sekund sjunga Earth Song?!?! Så himla bra är han... Men det visste ni nog redan att jag tycker :p Tove och Affe kom över på en fika en snabbis när de var nere i Nynäs en sväng. Sedan vart det Bounce Live i soffan. Jag önskar att jag kunde dansa som dom!!!
Och sedan till dagens höjdpunkt: mammas gravade lax med stuvad potatis. Yummy! Det är nog min favoriträtt.. Förutom potatisgratäng då men det är ju ingen rätt :p

Annars då? Ja, denna helg har jag saknat lite extra mycket. Men det känns skönt att vi lär oss varandra och att det fungerar. Jag ser fram emot ett besök senare i år :D <3





Nu kanske man ska ta och sova lite?
Jag har inte varit uppe så här länge sedan festtiderna i Umeå tror jag bestämt..
Känner att det spritter lite i benen, vill ut och dansa! När jag har råd, när jag har råd ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

OOOH! Besök? Om det är den jag tror det är, sooo happy for you!



Blev hungrig när jag läste detta inlägg, så långt kvar tills lunchen :/



Har du förresten något speciellt (annat än mig ;D) inplanerat under din Sundsvallsvistelse?



KRAM

2009-07-06 @ 08:50:04
Postat av: Elin

Ja, jag hoppas att han kommer i höst, vi pratar om det iaf :)

Näe, jag har inget annat inplanerat än att bara ta det lugnt :) har du nå bra förslag på vad vi ska hitta på? Har hört om nån glass med vitlökssås, usch :p



Var du på gatufesten btw?

KRAMKRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback