En lugn vecka

Nu sitter jag hemma i Nynäs på balkongen och har ätit lite frukost.

Veckan hos mormor i Sundsvall har varit underbar om än väldigt regnig.
Jag badade i havet första dagen när vi kom upp och efter det vände vinden och det blev hur kallt som helst i vattnet. Det var soligt en dag och då passade vi på att gå ner och sola lite. Men de flesta dagarna har varit grå. Har plockat blåbär i mormors enorma blåbärsris med miljonere blåbär, har läst ut min My Booky Wook som var en mkt bra bok, har lyssnat på systers Ipod och lekt en massa lekar och spelat kort i massor. Men något som man alltid gör hos mormor är att äta gott. Och det har vi gjort varje dag. Det var lax, sik, surströmming(nåja, gott och gott men en tradition:p), kyckling, svampsås, sill, spenat, stuvad sparris, prinskorv, ungspannkaka och en massa potatis.Och hemmagjord blåbärssylt :) Mums mums!


Så lugn har min vecka varit. Det har varit skönt för även om man inte gör så mkt hemma kan man på riktigt slappna av hos mormor :)


Tyvärr går det inte att ladda upp bilder nu så jag får ta det senare...



Kommentarer
Postat av: Fio

Åh Tack Elin! :D Hur mår du nu för tiden?

Postat av: Sanna

Tack =) så hoppas allt går som planerat nu =)

2009-07-27 @ 20:43:23
URL: http://sannakaisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback