En dag på stan...

Nu är jag trött! Och jag borde inte ens vara det eftersom jag inte har för mig så mkt på dagarna. Jaja..

För en timme sedan kom jag hem från stora staden där jag träffade Emma och Erik :)
Vi gick på Postmuseet vilket var väldigt kul. Man gör inte sånt så ofta så :) Efter det vart det lunch på MAX innan jag tog tåget hem medans de begav sig till Hallwylska. Jag skippade det för jag var ju där med Mél för en månad sedan.

Igår var hela familjen i Vagnhärad och hälsade på släktingar. Det är alltid lika kul att träffas. Vi kom dit vid 13. Då blev det lite mackor och kaffe. Sedan blev det bad i poolen innan vi började leka kull i trädgården :) Men usch, min kondis är inte alls vad den borde vara! Sedan vankades det ännu mer mat och efterrätt innan det blev kvällsdopp i sjön. For hem vid 21.30 och stupade i säng när jag kom hem. En hel dag med barn tar på krafterna men det var en trevlig dag.

Sedan har det blivit en del tårar också. Men jag är glad att han lyssnar och vill förstå. Det är inte lätt att få ett förhållande att fungera och speciellt inte som att man är flera tusen mil ifrån varandra. Det tar på krafterna. Men, back to normal...
Nu ska jag dammsuga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback