Don't you black or white me...

Sådär, nu har denna dag gått ganska fort. Jag och Elin har precis käkat mat och nu slappar vi. Har solat, läst lite My Booky Wook av Russell Brand och ätit. Svår engelska är det i boken vill jag lova men man kommer väl in i det... Sen har jag tittat MJ texter också. Har ganska länge undrat vad han säge i They dont care about us... Nu vet jag..

Förresten, vad tycker ni om den nya färgen i min blogg etc? Designen är väl inte riktigt klar ännu men det kommer... Bakgrundsbilden har jag tagit själv faktiskt :)

Byebye...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jättefint med den nya designen :D

Postat av: Mikaela

Jag är helt för den nya designen, lila är min nya obsession! Gillar även Living, Loving, Laughing, det viktiga i livet lixom...Hur går det för Russell stackarn? =)

2009-07-08 @ 22:20:54
Postat av: Elin

Vad bra... :)

Ja, jag är ganska nöjd än så länge... Russell ja, han är sexmissbrukare och ett bekymrat barn... :p :)

2009-07-09 @ 15:40:44
URL: http://ailien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback