When you were young...

Trodde inte att det skulle bli något mer bloggande men eftersom utbudet på TVn var skit efter det att Sporten var slut och jag kände att jag inte kommer kunna sova nu så tänkte jag fördriva lite tid framför datorn.

Kom att tänka på när man var "ung och dum"... Haha, det är man väl kanske fortfarande men ja, när man var yngre då. Pinsamma saker man har gjort i sina dar alltså! Jag kommer ihåg när jag gillade en kille. Jag försökte med alla metoder för att få tag på hans msn och det kunde inte vara mer uppenbart att jag gillade han. Jag var som ett litet barn när jag tänker efter. Kul att tänka på såhär idag och jag fick till slut hans msn som jag fortfarande har kvar... Sen att han var seg och inte intresserad är ju en annan femma som vi inte behöver tänka på. Men det är roligt vad man har gjort i sina dagar :) Oj, vad gammal jag låter nu då... Kanske är för att man faktiskt fyller 22 om två veckor. Fan, jag kom ihåg när man var 14. Den som var 22 var ju vuxen, den som visste hur allt funkade, som aldrig hade några problem med killar och som bara levde ett liv av party hela tiden. Men nu när man är så "gammal" kan jag säga att så är inte fallet... Jag önskar att livet för mig som 20+ kunde varit mer som mitt 14-åriga jag trodde... Vilket härligt och enkelt liv det hade varit :)

Fast å andra sidan, det hade nog inte varit så kul... Livet ska vara ett liv, med allt det för med sig :)



Nu doftar rummet Jasmin och jag ska borsta tänderna. Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, du glömde nämna den där killens vader ;P

2009-01-12 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback