Dead or Alive

Skulle egentligen titta på störtloppet som skulle börja klockan 11 men nu har det blivit framskjutet till 13. Så nu vet jag inte riktig vad jag gör. Jag borde kanske ta tag i synopset och skriva lite på det men jag orkar inte nu. Vill bara vara en hel dag. Plus att jag vet vad jag ska skriva så söndagen kan användas till det tror jag.. Om jag inte får för mig att börja skriva vill säga :p

Igår var jag, Grace, Henle och Mattias hos Micka och såg TV.
Massa snacks hade vi: godis, ostbollar, popcorn, dip, chips och onyttig dricka. Efter På spåret, där vi var duktiga faktiskt och Filip&Fredrik vann, kollade vi på American Psycho.





Den var äcklig men med otroligt bra skådisar måste jag säga. Det var en bra äcklig film :) Kom hem vid 11 och då fixade jag lite innan jag gick och la mig. Efter smsande och fredagslistande :p











Nu är klockan snart 1 så nu ska jag slå på TVn.
Later...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är rätt, ta en dag för att bara vara!



Rubriken: Bon Jovi - Dead or Alive?

I'm wanted, WANTED, dead or alive!

2009-01-31 @ 14:42:36
Postat av: Elin

Du har helt rätt Micka... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback