Gotta be a wild one...

Sista rycket på terminen nu. Second Life ska vara klar. En tenta ska lämnas in. Sedan är det dags för Museologi C med uppsats och praktik. Idag har vi suttit i HUMlab hela dagen och nu är vår utställning KLAR :) Så gott som... Imorn blir det utvärdering och tentainlämning...

Helgen kommer att bli skön! EPP på fredag och säkert taco på kvällen. Det var länge sedan.. Vad som händer resten av helgen vet jag inte ännu men jag tror och hoppas att det kommer bli en bra en. Och gissa vad som händer helgen efter denna?! Jo, jag fyller år och då blir det party vill jag lova :) 10 dagar to go innan jag blir 22 år :)

Ville bara lägga in en fin bild oxå...


Allt känns så himla bra nu faktiskt.
Jag tänker inte på det lika mycket längre. Jag är glad att jag och mina vänner har det så himla kul tillsammans och att jag känner att jag kan prata med dom. Jag trivs i korren.


Nope, då var det dags då... Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback