Happy happy Birthday

Nu så, nu blir det the story som ni alla har väntat på... Eller hur?!?! :p

Lördag och det var min födelsedag.
Började dagen med att öppna lite paketer. Pengar, plånbok, kläder, té, doftljus, presentkort och en massa kort. Har fått en fint bärbart fotbad nu också :)

I alla fall, gick som sagt till skolan fram och tillbaka sen vart det en sallad innan jag gick ut i köket för att börja hacka, skala och blanda. Emma kom förbi och hjälpte en massa (hur hade jag hunnit annars??!?! Tack!). Vid 5 satte jag potatisarna i ugnen och fixade med bord och dukning. Vid halv 6 hoppade jag in i duschen, hade en halvtimme på mig att fixa mig. Men som tur hade jag alla kläder klara så när Micka kom först var jag redan klar så när på det sista sminket. Potatisarna vart klara i ugnen och fler kom... Tyvärr kunde inte Eve komma, hon saknades :( Efter att vi hade väntat in alla så började vi äta. Mums, det vart gott och jag tror att alla tyckte det, dom sa det i alla fall :p Drack vin och pratade en massa skit.

 Och jag fick sååååå fina presenter: ett inramat foto på oss och smink som Mel's makeupartistkompis rekomenderat. Åh, det var fint det...

Vi år mer, snackade ännu mer och sedan var det dags för efterrätt och Körslaget. Kladdkakan vart lite hård tycker jag(glömde visst den i ugnen medan jag pratade med Laura :p) men den var ganska god ändå... Pojkarna beslutade sig för att gå till festen hos Emma&Erik redan efter bara någon låt i Körslaget men tjejerna stannade och tittade klart. Sofia kom :) Bollnäs gick vidare :D Nu är det Team Hanna mot Team Erik i final nästa helg :)



Efter det plockade vi lite sen blev det att gå mot Emma&Erik. Blev friad till på vägen :p

  Take a ride on the wild side!!!
 
                  

Väl där vart det party med lite shots och dans. Massa olika musik och skönt snack(även om det var på fyllan :p).. Folk droppade av och till slut insåg vi att vi var kvar sist där och Emma&Erik nog ville sova så vi gick till Baloo som vanligt... Vänner och Strips hemma hos Micka innan jag gick hem och somnade i min sköna säng.



Det var en underbar härlig kväll! Tack alla som gjorde den till det den blev! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maten var verkligen supergod! Hoppas du vart nöjd med presenterna =)!



Bra bilder det vart också! Härligt härligt!

Ses imorgon!

2009-01-27 @ 21:38:51
Postat av: Eve

Snart kommer jag tillbaka till er när nollningen är slut, saknar er massor,,,,det uppskattas att nli omnämnd som saknad kan jag lova....nu ska jag in i duschen,,,fan det är tisdag kl 3 på natten för i helvete hehe puss på dej goding

2009-01-28 @ 02:54:15
Postat av: Emma

HAha! Va rolig jag såg ut på första kortet :D Du ska få kortet jag tog när du blev friad till, det skulle passa bra in här på bloggen :)

Som mel? nämnde tidigare så var maten, efterrätten och hela kvällen helt kanon! Du borde fylla år fler gånger i år Elin! Bra att du blev glad för presenterna!

2009-01-28 @ 08:58:19
Postat av: Elin

Micka: Vad bra..Jag älskar den bilden på dig och Mél!!!



Eve: Det är bra det :) Å så får du ta oss med ut på socionom-äventyr oxå :)



Emma: Yey :) Ja. vi kanske får föra sån mat annars oxå ist för tacos?!?! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback