Fredagslista

Låtar som jag har ett speciellt minne till:

1. Don't Cha - Pussycat Dolls. Aulan var så himla fin under Matric Dance Edgemead High School 2005. Vi dansade och njöt av alla fina kläder.
2. Mandy - Westlife. 2004 och tiden för magnetröntgen och de timmar jag spenderade i "röret" med radio i lurarna. Mandy var då ett mycket populärt låtval på radiostationerna vill jag lova.
3. Långa bollar på Bengt - Svenne Rubins. Jag och bror min hade som söndagsnöje att dansa (läs: springa i en ring i vardagsrummet :p) till låtarna på Svensktoppen.
4. Complicatet - Avril Lavigne. Var det någon annan än jag som upptäckte hennes snygga musiker?!?! Det var ifrån en av gitarristerna jag fick min pösiga manchesterbyxor-look. :p
5. Animals - Nickelback. Våren innan studenten, så var det bara... Den där Ryan är verkligen arg eller hur?!?! :p


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar nummer 5 starkt :D :D Kommer du ihåg när vi skulle översätta den till skolans låt-tävling?? Haha, vi hade lätt vunnit! Vilka minnen alltså. Du e bäst Elin!



(Och inget eller ingen kommer någonsin slå angry Ryan!! ;D)

2009-01-31 @ 13:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback