Don't ever be afraid to ask for more

Nu är jag hemma och sitter med en kopp té. Vernissage i HUMlab och Sevond Life var det ikväll. Det kom en del folk i verkligheten men tyvärr inte så många i SL för vi tror att de flesta tittade på Obamas installationstal. Som jag personligen inte fattar varför det är en så big deal?! Man visste ju redan att han skulle bli president nu eller?! Fast tänk om han ba: nej, jag vill inte, jag svär inte eden... Haha... Jaja, nog om det. Vernissagen gick jättebra och alla tyckte vi hade gjort ett brabra jobb. Trevligt med lite "försnack" hos Grace och sen e öl på Corona. Nu är vi klara med terminen, Nu är det bara tentan kvar...

I helgen blev det O'learys. Inte vårt första val men REX var fullt ("en ut en in" vid 11, helgen innan löning, VA?!?!) Hursom, O'learys var väl inte så hippt och jag har mina anledningar att inte gills stället, men vi satt och snackade massa skit. Nice.
Kvällens bild: Det är otroligt intressant med cider som kommer spelas i sugrör efter ett antal öl :p



En bild på flickorna oxå <3:











Nu sitter jag här och tänker. Jag är lite ledsen i hjärtat. Det är jobbigt. Saker bilr inte som jag vill och jag måste handskas med saker jag inte trodde. Jag vill att allt bara ska vara så lätt att man kan trycka på en knapp och det är borta. Jag orkar inte. Det känns hopplöst, som att det aldrig kommer att bli som jag vill. Jag har svårt att prata om det. Tårar faller i min ensamhet men jag tror att jag faktiskt kan släppa det med mina kompisar nu, jag känner mig säker. Är det jag som pratar eller är jag bara trött?! This is life...





Kommentarer
Postat av: Emma

Elin! Du ska få bilden, fast utan röda ögon. Har den på datorn, så vi kan ta det i eftermiddag.

Sen tycker jag att vi ska sätta oss ner och prata om varför du känner dig ledsen så vi får hjälpa!! JAg tycker inte att det är ok annars.

Ses snart! puss och kram!

p.s vet inte vilken låt... d.s

2009-01-22 @ 08:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback