Troubled minds; it's only fair after all

Efter en helkväll på Magistervägen med god tacopaj, kakor och TV-tittande är jag nu, halv tio på kvällen, ganska slut. Man är inte van vid heldagar i skolan längre! :p Som tur är har vi skön sovmorgon imorgon och sen en ganska slapp eftermiddag...

Måste bara rekomendera en jättebra bok. Jag har bara läst 50 sidor av totalt 750 men jag är redan fast.
Long Walk To Freedom
, Nelson Mandelas biografi...



Jag kan inte lägga ifrån mig den! Nelson Mandela är en så fascinerande person. Jag längtar tills april och till att få börja arbeta på Robben Island :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var väldigt trevligt att du kom och hängde hos oss, vi gör om det snart igen! Då kan vi prova att baka kakor med vit choklad?? :D

2009-01-29 @ 09:39:06
Postat av: Elin

Det var supertrevligt :) Ja, det får vi göra..

Och baka med vit choklad, nötter, non-stop... Det tar aldrig slut :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback