Untamed

Ni har kanske eller kanske inte sett reklamen för Kanal 5's nya torsdagsprogram Gränspoliserna England... Hursom ska jag väl kanske kika på det på torsdag för ja, jag tycker sånt är kul (om det inte handlar om parkeringsvakter förstås :p).

Reklamen är hur kul som helst!
En av bevakrna har tagit in en person i ett förhörsrum. Då utspelar sig ungefär detta:

Polis:


You are allowed to take 200 cigarettes into the country. You brought 18000!!!!!

Rädd liten man:


Uhm, I'm so sorry...


Klockrent!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag såg det programmet x) så klockren asså..

2009-01-15 @ 17:15:08
Postat av: Emma

Jag tycker också att det är roligt! Dessutom drar den lilla rädda mannen i öronsnibbarna så roligt :)

2009-01-16 @ 08:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback