Tracing her way through the constellation

Idag hade vi väl den mest onödiga föreläsning någonsin. I en 20 minuter gick vi igenom vad alla hade för praktiskplatser (vilket vi redan gjort) sen gick vi igenom ett papper om praktikrappporten(som vi redan fått). Möjligtvis var det väl referenslitteraturen som var nytt?!?! Jaja, bättre än att sitta hemma och uggla och tänka en massa skit tycker jag. För nu har jag lånade en massa böcker till C-uppsatsen. Visst, alla kommer väl inte funka så bra men man kan ju titta på dom i alla fall :)

Efter att ha suttit och fikat och snackat massa helgplaner och Systetemet-presentkort så var det MUSUMmöte. Roligt som vanligt och ah, what more can I say.

Sitter och lyssnar på musik nu och jes, Drops of Jupiter med Train kommer ur mina små datorhögtalare.Oj vad jag älskar den låten!! Han har så fin röst och jag kommer ihåg att jag fick den på den gamla goda tiden när man hade singlar hemma i bokhyllan. Mitt blåa rum

Kommentarer
Postat av: Elin

Men åh, är det så den heter! :)

2009-01-30 @ 09:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback