This is how you remind me

Nu ska jag bara slänga in ett kort inlägg innan jag hoppar ner i sängen. Imorn är det skolan igen, sen blir det VBM på eftermiddagen. Känner dock att jag försummat plugget lite nu men ja, jag har inte haft lust att skriva nå långt. Därför dröjer foton mina kära vänner, lovar lovar lovar att fixa det snart snart snart. Har vart lite tjejkväll hos Mel ikväll med Sex and The City, té och choklad. Efter det var det fika i korren. Vi har kul tillsammans och det är lätt att prata med alla - bra bra eftersom det är folk man kommer att träffa när man är som mest kalas men också när man är mest bakis och nere.

Nu ska jag borsta gaddarna med min nya blå/vita tandkräm och sen blir det lite TV innan jag släcker.
Hoppas på en bra dag imorgon. Det vill jag ha... Det behöver vi!


Everything

Kommentarer
Postat av: Emma

VBM på eftermiddagen? Que??

Dessutom hörde jag denna låt också nyss! Vart det igår kanske på MTV? Ses snart :) Kram!

2009-01-27 @ 09:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback