Show me what it's like

Hemma från Strömpilen och 1700 mindre på kontot. Men vi tar det från början...

Vid 11 gick jag till skolan för att kopiera lite plugg. Tyvärr var böckerna inte där(jag misstänker någon i den andra gruppen..). Jag pratade lite med Anna och sen gick jag hemåt. Tog bussen 12.41 mot Strömpilen. Nu började virret :) Jag var ju tvungen att hitta något att ha imorn. In på Vero Moda, MQ, H&M, Lindex för att tillslut hamna på H&M igen efter massa provande av diverse klännnigar. Men det blir en outfit som jag nog visar imorn. Det blev en tröja och lite smycken oxå :)

Sen blev det Systemet en kortis och sen började MAXI-äventyret. Jag har typ vart nervös för att handla all mat sen i torsdags men faktiskt så gick allt superbra men hjälp av lite personal. Klockan 14.58 kliver jag ut från affären och jes, jag skulle hinna med 15-bussen. Men till min stora bestörtning har de flyttat busshållplatsen och jag ser bussen fara förbi... Jaha,var tvungen att vänta till nästa buss 16 och det blev lite McDonalds och prat med syster i telefon.

Sen började färden. Mina armar är slut och jag var nog tvungen att stanna 10 gånger påväg från bussen (en sträcka som tar 3 minuter!!). Gymet nästa?!?!
Men nu är i alla fall min kyl full, mina kläder för imorn fixade, dricka inhandlat, pengar kvar på kontot och jag har dessutom massa paket som ligger här och väntar på mig :)


En full kyl är en glad kyl eller hur?!?!
Vittnar om att det kan bli en trevlig kväll i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHA! Jag har aldrig sett en så proppfull kyl Elin! Bra jobbat! :D

Jag har lite dåligt samvete för att jag drog iväg på staden och lämnade dig ensam på strömpilen.. :S Men du verkar ha klarat dig alldeles fint trots lite otur med buss osv. Får gottgöra på någe vis..

KRAM!

2009-01-24 @ 10:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback