One day in your life...

Nu har jag vart på stan med vännerna. Mormors födelsedagspengar gick till smink för mig del :)





En mörkare brun och en "hudfärgad" vart det för mig. Emma har likadana och jag älskar dom, sminkning ska vara lätt!!! :)








Sen blev det lite hårprodukter, ett paraply och systemet.
Sen såklart: fika på Schmäck. :)

Sen fick jag ont i huvudet lite men jag antar att det kanske är alla mina anspänningar som släpper nu när jag känner mig bättre. Jag hoppas att det är så i alla fall. Så nu ska jag vila lite innan det blir middag, fredagslista och TV hemma hos Micka :)



Nu har jag också hunnit prova de nya sminket jag fick. Finfinfinfint!! :) Party nästa!
Alla kommer att falla som furor för mina lilaglittrande ögon :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback