Keep your head held high, ride like the wind

Umeå. Nu är jag hemma i mitt lilla rum. Det är kallt här i Umeå. Har just blivit lite smått ruinerad på affären här men var faktiskt tvungen att inhandla batterier, glödlampor och rakblad vilken gör plånboken lite mindre tjock. Har varit jätteduktig och redan packat upp alla saker och fixat med alla nya grejer jag hade med mig upp. Är nöjd :)

Flygresan hit gick som smort, in, flyga, ut, bussen.. Perfa. Men det var något himla tant-och-gubbe par som satt brevid mig som inte alls var kul. Han var sur och hon undrade vad och hur hon hade köpt något medan hon stirrade på ett kvitto. Spelar det någon roll!?!?! Ja, sånt kan jag sitta och irritera sig på i en trång flygplanskabin när man inte har något annat för sig. Läste lite dock :)

Snart bär det av för Rockband hos Emma och Erik. Back on track <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback