I've been waiting for my luck to turn...

Idag blir det tentaskrivning som gäller. Jag har visst inte ens börjat och den ska vara inne på onsdag. Fast jag vet typ vad jag ska skriva om så. Och eftersom jag har lätt för att skriva så tror jag att det här kommer att gå super.

Sen blir det lite tvätt och städning, typiskt söndagsgöra känns det som.

Igår var vi hos Mel och tittade på Körslaget och hejade på Bollnäs. Mel känner ju typ alla i den kören :) Jag tycker faktiskt att Bollnäs-kören var den enda som egentligen fungerade som en kör igår. Eller ah, jag vet inte hur jag ska förklara. Bra var dom i alla fall tycker jag.







Nej, tenta var det...





Kommentarer
Postat av: DL

JENNIE LET ME LOVE YOUUUU!! :D

2009-01-11 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback