I'm blue

Idag har det varit en lördag som ingen annan. Jag har varit i skolan, och läst!! Och jag vet inte vad jag fick det ifrån faktiskt. Jag skulle läsa min E-bok men ah, helt plötsligt tänkte jag att det är skönare att läsa den riktiga boken så innan klockan var 11 satt jag i Röda Rummet. Nu ska jag inte säga att jag lästa allt så jättenoga för det handlade som vanligt mest om feminism vilket inte har så mycket med det vi läser nu men nu har jag i alla fall tagit mig igenom boken. Jag tog också en liten sväng förbi HUMlab där jag hade glömt mina glasögon igår och som tur var låg de på samma ställe där jag lämnat dom :)

Egentligen borde jag börja skriva lite och jag kanske gör det också. Efter att jag tagit ett litet break..

Talk to you later :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Varför är du deppig? Är det över det vi pratade om..?

Btw du är så duktig som gick och läste på UB :D

Ses snart!

2009-01-10 @ 18:25:42
Postat av: Elin

Du är så gulligt!! :) Jag var bara lite allmänt deppig men du känner mig, jag är glad snart igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback