I will be there

Idag var det en relativt lång dag i skolan. Vi började redan vid 9.00 och slutade inte förens 15. På förmiddagen lärde vi oss att filma vårt Second Life-projekt. Det var kul, jag och Emma satt och fnulade med vår inspelning. Det kan bli bra men det tar tid!! Lunchen ägnades åt just ätande och sedan sprang vi runt och kopierade(eller försökte i alla fall, himla universitetskopiatorer att vara så få!!!!), letade Nordisk Museologi och jag hann med att gå till kåren. Inte så bra nyheter där om stipendium men men..

Efter lunchen hade vi en föreläsning med Pär. Och inte nog med att man började bli lite trött efter en dag i skolan, Pär's föreläsningar är allt annat än lugna. Så när vi gick därifrån snurrade det i huvudet och ögonen var supertrötta.

Nu sitter jag här, har suttit här en timme och tittat lite. Nu ska jag nog läsa? Eller kanske duscha?! Hm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback