Fredagslista

Nu är det återigen vardag efter att de senaste veckorna har varit en gytter av massa helger och jag har väl varit lite dygnsvild så jag har inte haft koll om det är fredag eller måndag. Men nu är det dags för en liten lista igen...

5 onödiga saker jag inte kan:

1: Gå fort. Jag är värdelös, måste jogga bredvid om någon får för sig att gå fort...
2: Titta i kors. Jag antar att det har med min operation på ögonen som jag gjorde när jag var 1... :p
3: Vissla melodier. Jag kan knappt vissla.
4: Trä fingret genom dom andra fingrarna. Svårt att förklara men jag har försökt som en galning. Kan pappa ska banne mig jag med kunna!!!
5: Inte blöta ner hela allt när jag duschar... Ja, det torkar ju sen, så det är onödigt att kunna right? :p




Imorgon bär det av till nordligare breddgrader. Finns saker jag saknat :)


Kommentarer
Postat av: Emma

JAG SAKNAR DIG!

2009-01-03 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback