Fredagslista

Idag blir det en lite svår lista för min del för jag har så många favvofilmer men ja, här kommer:

5 filmer jag kan se om och om igen:

1. What's eating Gilbert Grape. Jaadu, Johnny Depp är bra som alltid och Leo Dicaprio gör en superbra insats. Say Thank you Gilbert. Say thank you! passar nog in på listan över fina moviequotes skulle jag tro...
2. Grease. Har kanske inte den bästa storyn men det spritter i benen när jag ser den. Har dessutom en massa minnen och vi såg den nog 100 gånger när jag och Jennie var mindre.
3. Breakfast Club. Judd Nelson gör hela filmen till var den är. Älskar musiken!!!
4. Forrest Gump. Måste jag ens kommentera?!?!
5. Ace Ventura: When Nature Calls. Man måste väl inte alltid vara så djup?!?! Jim Carrey är bäst att se på när man är sjuk och inte orkar förstå en massa. Ett gott skratt bara... :)






Btw så flyttar det in en ny kille i korren snart.

Och eftersom jag känner mina kompisar: jepp, han ser helt okej ut och verkar vara mycket trevlig ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Grease ja! vi får ta en film kväll när du kommer hem i april!! =) Det var länge sen jag såg den!! Pusss

2009-01-23 @ 20:12:20
Postat av: Elin

Verkligen!! Var jättelänge sen jag såg den oxå...

Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback