Fredagslista

Nu är man hemma från tacokväll med alla och efter en del förslag som jag inte tänker skriva här i bloggen och som jag dissar tänkte jag nu göra en fredagslista:

5 samtalsämnen vi nästintill alltid kommer in på under våra luncher:

1. Sex. Idag var Micka iväg en stund och mycket riktigt, när hon kom tillbaka hade vi visst kommit in på detta ämne igen, från att ha pratat om tånaglar. Hm?
2. Grisar. Eve har alltid en intressant historia på G. :p
3. Hm, vad ska jag säga??!? Alkoholpåverkan och anektoder under dessa fyllor. Vem glömmer Mattias incidenter?
4. Matlådor. Lunchen börjas alltid med en liten genomgång om vad man har med sig. Och framför allt: varför har man inte med sig matlåda om man mot förmodan inte har det... :p
5. Hur tråkigt det än låter men tyvärr pratas det ju en del om skolan också under lunchen. Men så är det...

Nu ska jag gå och sova, eller i alla fall krypa ner i sängen.

Jag är mycket glad! :)
Och eftersom jag inte har gjort det så vill jag krama alla mina härliga vänner från ikväll. Ni är bra ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback