Fredagslista


"Traditioner" vi har har här i Umeå:

1. Uhm, vart ska vi fika?! Shmäck får det bli... Kommer inte ens på några andra caféer vi har vart på :)
2. Inte en tradition än men kommer att bli vill jag lova: Baloo-grillen, hem till Micka och se Vänner efter krogen.. Myysigt :)
3. Destperate Housewives-kvällar + fika = heligt...
4. Systemet på fredag. Don't kill us, we are students after all :p
5. Lunch. Lunchen i skolan avnjuts alltid vid samma bord om inga elakingar kommer och snor det från oss. Ajabaja!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ahaaruu, det är så dom ska va! Thomas sa idag att hans lärlingar fått veta att dom lever, jag ba "mhmm..." haha ;D



Mysiga traditioner tycker jag det verkar som :)

2009-01-09 @ 21:44:35
Postat av: Elin

Nej jag vet, men det känns ju lite som med Daniel..



Haha, INTE SÅ! Vafan hur snuskiga tankar har du egentligen?! :P Han hade skällt ut som! Hahaha

2009-01-09 @ 23:06:34
Postat av: Elin

*dom

2009-01-09 @ 23:06:52
Postat av: Elin

haha nu blire många kommentarer här men jag kom precis på att du menade danny! hahaha smart jag är :D

2009-01-09 @ 23:14:26
Postat av: Elin

Hahaha jag tror också RobertÅh redan vet vad det handlar om! Haha :D Men kolla in hans sidekick, det kan man kalla ÅH.



(Folk som läser det här kommer undra vafan vi pysslar med haha)

2009-01-09 @ 23:16:56
Postat av: Elin

Ellerhur, man ska inte låta DOM va OTÅLIG länge asså! (Älskar när dom inte säger A på slutet!!)Sidekicken heter Mattias, och han kan också få sitta på sängkanten å prata!

2009-01-09 @ 23:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback