Can't say no

Nu så är det lördag morgon och idag ska vi fara ner på stan, jag, Emma och Mélanie. Jag måste ha något ikväll. Fast det klart, jag kan ju om jag inte hittar något, säkert komma på nåt att ha på mig av det som hänger i garderoben. Det är okej. Sen är det lite andra ärenden som oxå ska fixas. Det blir härligt med no worries :)

Ikväll blir det REX. Ska dansa hela natten.
Förfest hos Mattias och Körslaget. Som sagt är ju Bollnäs dom vi hejar på :)

Näe, nu ska jag nog faktiskt duscha och fixa mig..













Ibland blir jag arg på mig själv :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför blir du arg på dig själv?

2009-01-18 @ 18:06:42
Postat av: Elin

Därför att jag ibland känner mid så mesig :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback