A thousand times

Finns det något annat än datorer?!? Idag har vi suttit i HUMlab och jobbat med vår utställning som jag tycker går mycket mycket bra. Den ser jättebra ut och jag är nöjd med resultatet än så länge. Kom hem för ett litet tag sedan och nu ska jag sätta mig med tentan. Tycker faktiskt att det är ganska intressant att skriva denna så jag tycker inte det känns alltför jobbigt.

Imorse vaknade jag vid 7. Typiskt att jag inte somnade om heller tills klockan ringde. Jag hann bli nervös tills klockan slog 8.30. Det roliga är att jag inte har en aning om varför jag var nervös. Försökte komma på men näe, det är nog inget jag bör vara nervös för... Hm,,

Ja, nu ska jag skriva lite tenta då. Ikväll blire fiskbullar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback