You say you don't care

Nu är ännu en dag snart slut. Idag har mest tid av dagen spenderas i Stockholm och påväg/hem därfrån...
Vid 12 tog vi bussen till VH och sen tåget in till Söder där vi gick direkt till bion och hämtade ut biobiljetterna. Sen vart det lunch på Taco Bar, mums! Efter det gick vi runt och tittade lite i de få affärer som faktiskt finns där.

Vi såg Revolutionary Road med Leo DiCaprio och Kate Winslet.



Superbra! Till en början var den lite tråkig faktiskt men när man tänker efter var det nog det som var meningen. Det gjorde ont i hjärtat att se den och man blev så illa berörd. Kate och Leo var så duktiga på att förmedla en känsla som nådde utanför bioduken och flera gånger kunde man känna hur jobbigt det var för dom. Mycket mycket bra skådespel!!!

Sen blev det fika, tunnelbana och lite väntan på far innan det blev bilfärd hem. Åt god hemgjord pizza och har just sett finalen av Top Model. McKey vann vilket var okej...
Nu blir det mer fika.



Kommentarer
Postat av: Emma

Elin! Jag fattar inte hur du kan få så himla mkt gjort!? Det känns som om min tid bara springer iväg och jag hinner inte alls med det jag vill göra. Du å andra sidan, glider runt och bara gör massa nyttiga och roliga saker som skola och sen hinner du även med att se bio och umgås :D Avis! Nu tycker jag att du kan komma hem, du har varit borta länge nog :)

Puss och kram! och TACK så innerligt mycket igen för kortet! Du är guld värd!

2009-02-12 @ 22:07:02
Postat av: Elin

Haha, jag hinner ju knappt med själv?!?! :p ME ah jag gör en massa...

Snart snart kmr jag hem!!!

Å det var sp lite så:)

Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback